نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

هدیه دادن یک ایده متفکرانه است ، اما انتخاب چیزی که به او هدیه می دهید می تواند سخت باشد. اگر می خواهید خود را از استرس انتخاب هدیه مناسب نجات دهید ، چاپ روی لیوان  نوین گرافیک راانتخاب کنید.این ایده هدیه نه تنها مقرون به صرفه است بلکه می تواند منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد.
همچنین می تواند به عنوان هدیه شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط بایدچاپ روی لیوان را با نام تجاری و لوگو سفارشی کنید. 


چاپ لیوان حرارتی(جادویی):

خانواده یا دوستان خود را به جذاب ترین شکل غافلگیر کنید! لیوان حرارتی  ما را انتخاب کنید تا یک هدیه خلاقانه و چشم نواز ایجاد کنید.تصویر چاپ شده طی چند ثانیه بعد از پر شدن لیوان با مایع داغ نمایان می گردد تا طرح دلخواه شما نمایان شود!چاپ طولانی مدت این لیوان ها ثابت می کند که حتی پس از سالها احساسات شما را تجدید می کند.
چاپ لیوان سفید:
لیوان سرامیکی سفید با کیفیت بالا با چاپ تمام رنگ. می توانید یک پیام سفارشی با لوگو ایجاد کنید. هدیه ای عالی در نمایشگاه های تجاری برای همه صنایع از مسافرت و حمل و نقل ، آموزش و دانشگاه. چاپ سابلیمیشن به معنای رنگ های روشن است که برای مایکروویو و ماشین ظرفشویی قابل استفاده هستند.
بنابراین ، در نوین گرافیک شما می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید. مطابق سلیقه و روحیه شما درست کنید ما بهترین کیفیت چاپ لیوان را با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه می دهیم برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.