نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لباس در هر تیراژی و مدلها مختلف در شرکت نوین گرافیک09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لباس :

اگر می خواهید یک مارک جدید جذاب را تبلیغ کنید یا می خواهید اقوام خود را برای عکسهای اینستاگرام در یک جمع خانواده ست کنید ، همیشه یک دلیل خوب برای چاپ تی شرت سفارشی خود وجود دارد.

چاپ روی تیشرت چگونه انجام میشود؟ ما همه موارد را در چاپ تی شرت بررسی خواهیم کرد ، از جمله تعیین مقدار و بودجه و انتخاب پارچه مناسب. ما در اینجا هستیم تا شما را در راه چاپ  مورد علاقه خود راهنمایی کنیم!

چاپ روی تیشرت سابلیمیشن :

چاپ روی تیشرت سابلیمیشن ، یک فناوری چاپ دیجیتال با استفاده از کارهای هنری تمام رنگی است که با لایه های پلی استر و روکش پلیمر کار می کند.از این فرآیند معمولاً برای چاپ روی لباس انجام میشود.

 در این فرآیند که در آن گرما و فشار به یک ماده جامد وارد می شود و بدون عبور از فاز مایع از طریق واکنش گرما ، آن را به گاز تبدیل می کند. برای تجارت  چاپ تیشرت باید ایناین وسایل را تهیه کرد:

1-تیشرت مخصوص چاپ

2-کاغذ

3-پرینترجوهرافشان اپسون

4-چسب ضد حرارت

5-دستگاه چاپ سابلیمیشن

برای انتقال تصویر از کاغذ به زیرلایه ، به یک فرآیند فشار حرارتی نیاز دارد که ترکیبی از زمان ، دما و فشار باشد.فشار گرما این ترکیب خاص را که می تواند بسته به زیرلایه تغییر کند ، اعمال می کند تا رنگهای تصعید را در سطح مولکولی به زیر لایه منتقل کند.نتیجه نهایی فرآیند، چاپ  دائمی ، با وضوح بالا و تمام رنگ است.  در شرایط عادی ، چاپها ترک نخواهند خورد ، از بین نمی روند یا از پوست جدا نمی شوند.

قیمت محصولات را بدلیل نوسانات ارز دقیق نمیتوان گفت لطفا یک پیام در واتساپ 09904534705 بفرستید قیمتها روزانه برای شما ارسال میشود.

در شرکت نوین گرافیک از چاپ روی تیشرت گرفته تا مواد اولیه ، ما می توانیم تمام نیازهای تجاری شما را برآورده کنیم برای ثبت و هرگونه اطلاعات با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.