نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان حرارتی (جادویی) : 

چاپ روی لیوان حرارتی ، عکس شما را نشان می دهد وقتی آب داغ ، چای یا قهوه به آن اضافه می کنید. اگر به دنبال هدیه ای جذاب هستید ، ممکن است این لیوان دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. این لیوان سیاه حساس به حرارت و ظاهری ساده است که با پر شدن از مایع داغ ، عکس شما را مانند جادو نشان می دهد.  یک هدیه متفکرانه برای شما این است که به عزیزانتان یادآوری کنید که آنها خاص و دوست داشتنی هستند. 

از چاپ لیوان سفیدنوین گرافیک استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما قهوه داغ ، چای یا شکلات را دوست داریم. افرادی که لیوان چاپی زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند.از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.


 هدیه دادن ایده ای متفکرانه است ، اما انتخاب اینکه چه چیزی بدهد می تواند یک مبارزه باشد. اگر می خواهید خود را از استرس انتخاب هدیه مناسب نجات دهید ، لیوان قهوه سفارشی ما را بدهید. این ایده هدیه نه تنها مقرون به صرفه است بلکه می تواند بی نظیر و به یاد ماندنی باشد.

همچنین می تواند به عنوان یک هدایای شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط باید لیوان های قهوه را با نام تجاری و آرم سفارشی کنید.

 اگر شما نیز به دنبال راه اندازی مشاغل آنلاین برای ایجاد خلاقیت خود هستید ، تجارت چاپ لیوان می تواند بهترین ایده برای شما باشد.

 لیوان های چاپی سفارشی را به عنوان هدیه برای هر مناسبت خاص مبادله کنید. اگر کمی خلاقیت بیشتری دارید می توانید با استفاده از آرم ، جزئیات کسب و کار و غیره تجارت خود را ارتقا دهید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ وتلگرام پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.