نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل فوری- سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی ارزان-قیمت چاپ روی پیکسل 1402

چاپ پیکسل تبلیغاتی به عنوان بج سینه است که در بسیاری از سازمان‌ها و تشریفات کاربرد دارد.برای تشریفات و مجالس، جلسات رسمی و اداری سازمان، همایش و کنفرانس‌های عمومی و خصوصی، نمایشگاه‌ها، رویدادهای تخصصی و ... می‌توان پیکسل را برای پرسنل چاپ کرد تا مراجعین به آسانی بتوانند آنها را شناسایی و در صورت نیاز با آنها ارتباط بگیرند.


 عواملی که بر قیمت چاپ روی پیکسل تأثیر می‌گذارندمانند:اندازه و ابعاد پیکسل , تصویر که چاپ شود,تعداد پیکسل‌,طراحی ,زمان تحویل .

چاپ پیکسل مگنت با طرح دلخواه:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.که به علت مگنت پشت آن برای سطوح فلزی مانند یخچال و...استفاده میشود.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.انواع پیکسل جاکلیدی مانند :پیکسل جاکلیدی یکطرف چاپ ,پیکسل جاکلیدی دوطرفه ,پیکسل جاکلیدی دور رنگی (طلایی-نقره-سفید-مشکی )-پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای در شرکت چاپ تبلیغات نوین گرافیک حتی بصورت پیکسل خام هم موجود میباشد.

درصورتی‌که شما هم نیاز به چاپ روی پیکسل تبلیغاتی و یا خدمات مشاوره در مورد نحوه انجام آن دارید لازم به توضیح است که شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به‌عنوان یکی از مراجع معتبر در این حوزه، از بهترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها برای اجرای طرح روی انواع  پیکسل فوری و بج سینه استفاده می‌کند.یرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذاریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.