نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان - چاپ روی لیوان - چاپ لیوان سفید سرامیکی و جادوئی

چاپ لیوان فوری:

چاپ روی لیوان و ماگ یکی از قسمت های پرطرفدار مانند چاپ پیکسل است.چاپ عکس روی لیوان سرامیکی یا چاپ لیوان فوری  یکی از انواع تکنولوژی های نو در زمینه چاپ اجسام می باشد که امروزه به عنوان هدیه تبلیغاتی و هدیه شخصی کاربرد زیادی دارد.


چاپ لیوان سفید سرامیکی:

لیوان یا ماگ تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در بین محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی می باشد. این محصول با توجه به نوع طرح درخواست مشتری قابلیت چاپ را دارداین لیوان ها و ماگ ها از جنس چینی سرامیکی با سطحی صاف و براق با قابلیت چاپ پذیری بسیار عالی و کاملا مناسب برای چاپ عکس بر روی لیوان سرامیکی میباشد. 

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ ماگ دسته و داخل رنگی از محصولات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک می باشد. جذابیت و تنوع رنگی این محصول باب طبع سلیقه های مختلف می باشد.همچنین به جهت تنوع رنگی بالا امکان چاپ لوگوی محصول یا کسب و کار شما متناسب با رنگ دسته وجود دارد.

چاپ لیوان حرارتی با عکس اختصاصی:

ویژگی منحصر به فرد لیوان حرارتی یا لیوان جادویی این است که در حالت عادی رنگ لیوان مشکی است و هیچ طرحی بر روی آن معلوم نیست . اما بلافاصله بعد از ریختن مایع گرم ، رنگ لیوان تغییر میکند و طرحی که بر روی آن چاپ شده است قابل رویت می باشد .

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه درچاپ و تبلیغات نوین گرافیک با استفاده از مواد درجه یک صورت گرفته که باعث شده دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا باشد. برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.