نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل ارزان | خرید پیکسل | چاپ پیکسل تبلیغاتی

چاپ روی پیکسل :


پیکسل مگنتی  یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین انوع پیکسل موجود در بازار بوده که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در تبلیغات شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، مدارس و فروشگاه‌ها دارد.

پیکسل سوزنی ،بخاطر کاربردهای زیادش در صنعت تبلیغات ، جز یکی از پر طرفدارترین نوع پیکسل ها قرار گرفته است .پیکسل سوزنی از نمونه روش های معرفی کسب و کار و تبلیغات می باشدضمن اینکه گاهی می تواند نشان ارادت به سازمان، گروه، تیم ورزشی یا یک هنرمند باشد

ر کشور ما دستگاه هایی که با آن پیکسل تولید می گردد با نام پیکسل زن یا دستگاه چاپ پیکسل شناخته می شود. این دستگاه در خارج از مرزهای ایران با کلمه button maker  هم معنی می باشد.

پیکسل جاکلیدی: این نوع پیکسل بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.  این کار با پیکسل تصویر دلخواه سرمایه گذار انجام می شود و می تواند معرف شرکت یا کسب و کار شما باشد. در واقع پیکسل جاکلیدی با لوگوی شرکت و احتمالاً اطلاعات مربوط به شرکت شما معرفی می گردد.


اگر به دنبال یک سایت چاپ پیکسل خوب با ارزانترین قیمت و با کیفیت ترین کار هستید قطعا شرکت طراحی و چاپ نوین گرافیک میتواند به شما کمک کند پیکسل سوزنی , پیکسل مگنتی,پیکسل دسته کلیدی  میتوانند راهکار خوبی برای دیده شدن باشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.