نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان حرارتی

چاپ ماگ(لیوان سرامیکی):
لیوان از آن دسته کالاهایی هستند که در زندگی روزمره بسیار کاربرد دارد چاپ روی لیوان می تواند ارزش و جذابیت آن را تا حد زیادی بالا ببرد.پرفروشترین تبلیغاتی که در دنیا مورد توجه ویژه قرار گرفته است چاپ روی لیوان سرامیکی می باشد این لیوان‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می‌دهند و همچنین به علت ساختار و نحوه تولید چاپ این لیوان ها با شستشو از بین نمی رود و دوام بسیار زیادی دارد .


چاپ روی لیوان سفید:
 یکی از پرکاربرد ترین و ساده ترین انواع لیوان ها، لیوان های سرامیکی یک دست سفید رنگ است که امکان چاپ بر روی دور تا دور لیوان از دو طرف دسته وجود دارد. این مدل لیوان مناسب هر نوع چاپ و هر مشتری می باشد .


چاپ روی لیوان دسته وداخل رنگی: یکی دیگر از انواع لیوان، لیوان های رنگی است به این شکل که سطح بیرونی لیوان مانند ماگ های ساده سفید رنگ است ولی داخل لیوان و دسته ی آن رنگی است که چاپ بر روی سطح سفید بیرونی انجام میشود .که مناسب با عکس/لوگو یا نوشته خود میتوانید رنگ لیوان را انتخاب کنید.


چاپ لیوان حرارتی(جادویی): یک نوع دیگر از انواع لیوان ها، لیوان جادویی می باشد که نام تجاری این لیوان است و نام فنی آن لیوان حرارتی است که این لیوان سطح بیرونی کاملا مشکی دارد و حساس به دما است و وقتی چاپ بر روی این سطح انجام میشود هنگامی که لیوان سرد است هیچ تصویری دیده نمیشود و زمانی که آب یا چایی گرم داخل لیوان میریزیم کم کم سطح ظاهر شده و تصویر مشخص می شود. این لیوان بسیار جذاب و برای مناسبت ها و سوپرایز بسیار مناسب است .


چاپ لیوان تبلیغاتی:از چاپ لیوان می توان لوگو و برند تولیدی خود را روی این محصول چاپ کرد و به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. هدایای تبلیغاتی در دیده شدن برند شما بسیار تاثیر گذار هستند .به این ترتیب مشتریان در هنگام صرف چای و انواع نوشیدنی در ماگ سرامیکی متوجه چاپ موجود روی آن می‌شوند و نام برند شما در ذهن آنها حک خواهد شد.


شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش و کسب مشاوره رایگان از کارشناسان نوین گرافیک با شماره 09904534705  تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام بگذارید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.