نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ عکس دلخواه یلدا روی تیشرت 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لوگو روی تیشرت :

برای کارمندان شرکت خود تی شرت های چاپی سفارشی دهید.. یک ظاهر حرفه ای ثابت برای نام تجاری خود ایجاد کنید یا یک تی شرت شخصی برای باشگاه ، تیم ورزشی ، دیدار مجدد کارکنان ، مناسبت های خاص یا مدرسه طراحی کنید. انواع گزینه های اندازه ، آستین و رنگ را کاوش کنید تا به چیزی واقعاً بی نظیر برسید. 
ساخت هدایای تبلیغاتی ، برای هدیه آسان و سرگرم کننده است. پیراهن هایی با طراحی سفارشی متناسب با زندگی خود بسازید. شما برای ورزش ، مدرسه ، محل کار و همه فعالیت های خود لباس شخصی فوق العاده ای خواهید داشت. 

 در نوین گرافیک . ما می توانیم تیشرت هر رنگی را برای هر روز در هر سایز چاپ کنیم و همان روز تحویل  دهیم. ماچاپ روی لباس را انجام می دهیم و می توانیم از لوگو خود  برای تی شرت استفاده کنیم.


ما یک سرویس کامل چاپ تی شرت ارائه می دهیم. ما می توانیم تصویر و متن شما را روی یکی از تی شرت های 100٪ پنبه ای با کیفیت بالا  چاپ کنیم. تی شرت های سفارشی ما هدایای تبلیغاتی عالی را ارائه می دهندبرای بحث در مورد نیازهای خود به ما مراجعه کنید و ما در مورد خدماتی که می توانیم ارائه دهیم به شما مشاوره خواهیم داد09904534705 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.