نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان تهران

چاپ لیوان تبلیغاتی:
چاپ روی انواع لیوان یکی از پرکاربرد ترین موارد در چاپ برای ظروف است زیرا در هر محیطی قابل استفاده و برای هدیه دادن بسیار مناسب است البته در نظر داشته باشید به هنکام هدیه دادن امضا و لگو شما خیلی کوچک در گوشه طرح باشد تا در هنگام استفاده فقط گاهی به چشم بخورد و طرح اصلی مدنظر باشد .مجتمع چاپ نوین گرافیک شرایطی را فراهم اورده تا شما بتوانید سفارش خود را از یک عدد محصول تا تعداد بالا انجام دهید .

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:
اگر تمایل به چاپ لوگو یا طرح تبلیغاتی خود بر روی لیوان را دارید این پیشنهاد قابل توجهی است زیرا رنگ بدنه لیوان کاملا سفید بوده و به طرح ان جلوه خاص و نمایانی هرچه بیشتر می دهد همچنین می توانید انتخاب رنگ را با توجه به طرح سفارشی برعهده مشاورین با تجربه ما بگذارید. چاپ روی لیوان دسته رنگی بیشتر برای استفاده کارکنان یک شرکت بزرگ از جلوه و زیبایی قابل توجهی برخوردار است .
چاپ و ماگ حرارتی:
چاپ روی لیوان حرارتی و یا  لیوان جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار نوین گرافیک می باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش ، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.


نوین گرافیک با گسترش و تنوع در هدایای تبلیغاتی و بهره‌گیری از دستگاه های بروز و پرسنلی مجرب و متعهد و متخصص،برای تحقق اهداف مشتریان خدمات خود را با بهترین ایده ها ارایه می دهد .09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.