نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پازل

چاپ پرچم فوری:

همان طور که می دانید پرچم استفاده های بسیار متنوع و زیادی دارد از کاربرد پرچم در مدارس گرفته تا کاربرد آن در شرکت های مختلف است.  اما پرچم یک کارکرد مهم دیگر دارد که مهم ترین مورد استفاده آن کارکردچاپ پرچم تبلیغاتی است .چاپ پرچم و بخصوص پرچم رومیزی برای شرکت های معتبر کاربرد مهمی دارد . شرکت های معتبر برای این که اقتدار آرم و لوگوی خود را در معرض نمایش همه قرار دهند روی میز کارمندان خود پرچم رومیزی قرار می دهند.مجموعه نوین گرافیک با داشتن سالها تجربه در زمینه چاپ پرچم از جدیدترین و بروزترین تجهیزات موجود در بازار استفاده می کند و محصولات آن دارای بالاترین سطح کیفیت هستند که با اقتدار کیفیت محصولات را قابل تضمین می سازد.

چاپ پازل:

یکی از جذاب‌ترین محصولات نوین گرافیک، چاپ روی پازل است؛ چاپ عکس روی انواع پازل مقوایی، پازل مغناطیسی (پازل آهن ربایی یا مگنتی) و... با ابعاد مختلف است با چاپ سابلیمیشن عکس مستقیم روی پازل چاپ میشود و به همین دلیل پازل چاپ شده کمترین تفاوت رنگ را با طرح یا عکس اصلی نخواهد داشت. چاپ عکس روی پازل بعنوان یک محصول تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاپ پازل چوبی :

پازل چوبی یکی از جدیدترین محصولاتبلیغاتی مجموعه نوین گرافیک می باشد .این محصول از چوب MDF ساخته شده و کنار زیبایی و حس فوق العاده ای که چوب به این محصول بخشیده دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز می باشد. 

برای ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.