نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان سفید

چاپ روی لیوان تبلیغاتی 1401 :

چاپ روی لیوان سفید می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.از این محصول می توانید برای موارد هدیه دونفره، ولنتاین، هدیه جشن عروسی، جشن تولد، هدیه یادبود، هدیه مسافرت، هدیه تبلیغاتی و معرفی برند و تجارت خود به مشتریان و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید.


چاپ روی لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی:

رنگ دسته ها و همچنین داخل این نوع لیوان ها در رنگهای متنوعی موجود است. تفاوت این لیوان ها با لیوان های ساده در رنگی بودن دسته و داخل آن می باشد. رنگی بودن این ماگ باعث می شود تا انتخاب برای هماهنگی با عکس مورد نظر با راحتی بیشتری صورت گیرد و البته شیک بودن و زیبائی بیشتری را نیز در بر داشته باشد.

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از سری محصولات ماگ پرطرفدار چاپخانه نوین گرافیک می‌باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.


نوین گرافیک  تصویر و متن شما عزیزان را بر روی لیوان های سرامیکی چاپ می کنیم و شما می توانید به عنوان هدیه + دکور + هدایای تبلیغاتی و یا به معرفی کسب کارتان استفاده نمایید . برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.