نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ کلاه نوین گرافیک با عکس /لوگو/نوشته دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ کلاه :
چاپ روی کلاه یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی است.پس اگر شما برای شرکت و برندتان نیاز به یک کلاه خاص و اختصاصی دارید که لوگو یتان روی آن چاپ شود، مرکز چاپ نوین گرافیک در کنار شماست.چاپ کلاه به صورت شخصی و همچنین چاپ در تیراژ بالا برای مصارف سازمانی و تبلیغاتی می تواند به معرفی هر چه بهتر شما کمک کند تا همیشه در خاطر مخاطبانتان باقی بمانید.


چاپ کلاه سفید:
چاپ کلاه سفید از مرسوم ترین و پرفروش ترین انواع چاپ روی کلاه می باشد بخصوص برای سفارشات با تیراژ بالا و تنوع رنگی طرحی زیاد . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید انجام می شود که چاپ روی کلاه سفید به صورت مستقیم بوده و رنگ و طرح به خورد پارچه می رود .این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت کار شده و چاپ روی کلاه را قابل شستشو میکند.از ویژگی بارز چاپ کلاه به همین روش سابلیمیشن ، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد.
چاپ عکس روی کلاه:
ما در مرکز تخصصی چاپ نوین گرافیک از این گونه کلاه ها برای استفاده های شخصی و تبلیغاتی و برای اماکن عمومی همچون فست فود ها و رستوران ها و کارگاه های تولیدی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.
روش چاپ روی کلاه سفارشی:
برای چاپ روی کلاه پارچه ای ابتدا طرح شما روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ شود.و بعد کاغذ روی محلی که قراره چاپ بشه قرار می گیرد. و با چسب نسوز فیکس میشود.در مرحله بعد کاغذ به همراه کلاه لبه دار داخل کلمپ مربوط به دستگاه تنظیم قرار میگیرید و با درجه و حرارت مشخص طرح شما روی کلاه پارچه ای  چاپ میشود. دقت داشته باشین که این کلاه کاملا قابل شستشو هست و از بابت ماندگاری طرح روی کلاه خیالتون راحت باشه.
چاپ تبلیغات نوین گرافیک سفارشات تک وعمده پذیرفته میشود اما در  سفارشات عمده شما  تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهیم. 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.