نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل:

یکی از خدماتی که در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میتوان به آن اشاره کرد ، چاپ روی پیکسل است.چاپ پیکسل با دو هدف صورت میگیرد. دسته اول از مشتریان ما کسانی هستند که پیکسل را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سفارش میدهند. دسته دوم کسانی هستند که میخواهند به عنوان یک کالای زینتی از آن استفاده کنند و یا پیکسل را به شخصی هدیه بدهند.

چاپ پیکسل تبلیغاتی:
چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.این روش در انتقال یک عکس یا نوشته روی پیکسل چاپ میشود که  پیام تبلیغاتی که حتی جنبه تجاری نیز نداشته باشد بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید.
چاپ پیکسل سوزنی:
پیکسل سنجاقی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است.چاپ پیکسل سنجاقی همچون دیگر انواع پیکسل بر روی سطح دوار جلوی آن چاپ و توسط یک طلق شیشه ای پرس میگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پیکسل است که توسط یک سوزن که در پشت آن قرار دارد بر روی سطح پارچه مانند متصل می گردد.


پیکسل آهن ربایی | پیکسل مگنت دار:


پیکسل مگنت دار یا آهن ربایی نوع دیگری از انواع چاپ پیکسل می باشد.در این نوع نیز سفارش طرح دلخواه پیکسل روی سطحی دوار چاپ می گردد و تفاوت در نوع اتصال پیکسل می باشد که از طریق مگنت (آهن ربا) قرار گرفته در پشت پیکسل انجام می گیرد. پیکسل مگنت دار به دلیل قرارگیری بر روی سطوح فلزی جهت مصارف تزئینی مناسب می باشد. نام دیگر پیکسل مگنت دار ، پیکسل مغناطیسی بوده که دارای سایزبندی مشابه به پیکسل سنجاقی یا سوزنی است.


پیکسل جا کلیدی:


پیکسل جاکلیدی بیشتر برای قراردادن تبلیغات و برند سازمان و همچنین هدیه به افراد یا شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.


گروه چاپ وتبلیغات نوین گرافیک در جهت ارائه خدمات متنوع تبلیغاتی آماده است تا سفارشات شما در زمینه پیکسل تبلیغاتی و یا سفارش طرح دلخواه روی پیکسل در انواع پیسکل سنجاق ، پیکسل مگنت (آهنربایی) و نیز پیکسل جاکلیدی را در اسرع وقت و با قیمت ارزان و بهترین کیفیت ارائه دهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ برای ما پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.