نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی انواع لیوان 09904534705 نوین گرافیک تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان به عبارتی ماگ  ظرفی است که علاوه بر نوشیدن می تواند به عنوان یک طرح زیبا یا دکور زیبا مورد استفاده قرار گیرداین لیوان ها از جنس سرامیک ، می باشند .

انواع لیوان های چاپی  :
لیوان تک رنگ یا ماگ سفید :  این نوع از لیوانها به دلیل ساده بودن بیشتر مورد توجه مشتریان عکس قرار گرفته است و همچنین برای سازمانها و ارگانها بهترین نوع لیوان چاپی برای تبلیغاتشان می باشد.


 لیوان جادویی :

نام دیگر این لیوان ها حرارتی است که با ریختن مایع داغ در داخل لیوان ، طرح روی آن نمایان می شود.بسیارجذاب است و میتوانید دوستان یا خانواده خودرا با چاپ روی لیوان حرارتی سوپرایز کنید.


 لیوان دسته و داخل رنگی:


چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی از دیگر سری محصولات لیوان چاپ وتبلیغات نوین گرافیک می باشد رنگ دسته و داخل این لیوان رنگی می باشد و سایر قسمت های تنه ی لیوان سفید می باشد که حدودا بجز یک سانت از اطراف دسته لیوان قابل چاپ می باشد.چاپ روی لیوان های دسته و داخل رنگی بسیار شفاف و درخشنده است و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.


تیراژ قابل سفارش چاپ لیوان:


از ویژگی های چاپ
لیوان سابلیمیشن امکان چاپ لیوان حتی در تعداد ۱ عدد می باشد.که شما مشتریان گرامی می توانید اگر فقط یک لیوان بخواهید برای خودتان سفارش دهید و یا به دنبال یک هدیه مناسب و البته ارزان قیمت برای یکی از دوستانتان باشید می توانید  ثبت سفارش کنید

چاپ عکس روی لیوان چگونه است؟
برای چاپ عکس بر روی لیوان شما کاربران عزیز تنها نیاز است عکسی که در اختیار دارید که این عکس هم می تواند عکس هایی که در اتلیه ها گرفته باشد و حتی می توانید عکس های که از اینترنت دانلود کرده و یا در کامپیوتر شما ذخیره  شده باشد . برای تیم نوین گرافیک ارسال نمایید تا بهترین چاپ بر روی لیوان را برای شما اماده و ارسال نماید .
برای اینکه براحتی ثبت سفارش کنید به واتساپ 09904534705 در واتساپ پیام دهید تا نوین گرافیک لیست قیمت چاپ روی لیوان را برای شما مشتری عزیز ارسال کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.