نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

برای ثبت سفارش به شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ هودی:

هر ساله در این زمان ، مردم هیجان زده می شوند زیرا "فصل هودی" است. بله ، هودی در این کشور بسیار محبوب هستند به طوری که فصل خاص خود را دارند. و مردم از این موضوع هیجان زده می شوند. 


چاپ تمام رنگی هودی:


چاپ روی جلو / پشت / آستین و کلاه هودی چاپ میشود ما چاپ سریع و مقرون به صرفه تمام رنگی سویشرت های کلاه دار را ارائه می دهیم بنابراین هر آنچه را که در ذهن دارید در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا لباس کلاه دار مناسب خود را چاپ کنید. فقط به خودتان یک هودی احتیاج دارید یا کادو می دهید؟ مشکلی نیست آیا می خواهید کل خانواده ، خدمه کار یا تیم را با لباس های چاپی سفارشی تهیه کنید؟ ما هم این کار را می کنیم!


ایده ای دارید که متعلق به هودی باشد؟ تیم ما از مدیران پروژه و طراحان گرافیک آماده اند تا به شما کمک کنند تا هنرهای اصلی خود را از ابتدا یا از مجموعه ای از الگوهای طراحی معاصر ایجاد کنید.



چاپ هودی یک کالای اصلی محسوب می شود شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک، جایی که ما سالهاست  چاپ با کیفیت عالی ، تجربه خدمات پس ازفروش  به مشتریان را به هر پروژه ارائه می دهیم ، با افتخار و احتیاط زیادی هودی های شما را چاپ می کند.


ضمانت 100٪ رضایت ما را اضافه کنید و می توانید به ما اعتماد کنید تا هود خود را درست همانطور که می خواهید درست کنیم!


سفارش چاپ روی لباس خیلی  سادس فقط عکس / لوگو یا هر طرحی رو که دارید به  شماره 09904534705ادر واتس اپ یا تلگرام بفرستید اما اگه بازم دوست داشتید هر سوالی بپرسید با این شماره تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.